Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

fredag, februar 18, 2005

Dette er en test fra MarsEdit editoren.
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 00:28 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

onsdag, februar 16, 2005

Test af Ecto

Nu sidder ejg og skriver off-line—eller næste off-line. mon det virkelig er så simpelt som det virker til? Hvis det er kan det være at iBlog er gone bye, bye og jeg installerer WordPress på mit theseus.dk domæne
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 23:56 1 kommentar:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ▼  februar (2)
      • Dette er en test fra MarsEdit editoren.
      • Test af Ecto
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.