Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

lørdag, september 22, 2007

Det sejeste sprog

Det sejeste computer sprog er Lisp og det har brug for et link til en virkelig god introducerende tutorial: 
http://www.gigamonkeys.com/book/
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 22:59 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

mandag, maj 21, 2007

Portrætter

Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 12:52 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2007 (2)
    • ▼  september (1)
      • Det sejeste sprog
    • ►  maj (1)
      • Portrætter
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.