Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

fredag, februar 12, 2010

Test fra iPhone

Dette er en lille test på at blogge fra min iPhone. Hvis det virker fint er det måske vejen frem?


- Posted using BlogPress from my iPhone
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 14:24 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ▼  2010 (1)
    • ▼  februar (1)
      • Test fra iPhone
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.