Per D's Blogger blog
My musings over life in an IT World
lørdag, september 22, 2007
Det sejeste sprog
Det sejeste computer sprog er Lisp og det har brug for et link til en virkelig god introducerende tutorial:
http://www.gigamonkeys.com/book/
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)