Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

mandag, april 26, 2004

Test med bison billede

Her er et billede jeg tog da Mathilde og jeg var i Montana i 1998.
Bison
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 16:50
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Ældre opslag Start

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ▼  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ▼  april (4)
      • Test med bison billede
      • Dagens sidste test
      • Her er min standard hjemmeside: Per Dalum Jensen's...
      • Dette er så min første Blogger artikel. Hvordan mo...
Simple tema. Leveret af Blogger.