Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

mandag, maj 10, 2004

Preview: Google's Gmail Beta

Uha, dette bliver godt:
Preview: Google's Gmail Beta
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 12:47
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Men kan det erstatte en IMAP konto? Kan Gmail bruges som eneste email konto?

12:43 PM

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ▼  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ▼  maj (4)
      • En test via email
      • Blogger Help : What is BlogThis! ?
      • Preview: Google's Gmail Beta
      • The New York Review of Books: The World on a String
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.