Per D's Blogger blog
My musings over life in an IT World
onsdag, februar 16, 2005
Test af Ecto
Nu sidder ejg og skriver off-line—eller næste off-line. mon det virkelig er så simpelt som det virker til? Hvis det er kan det være at iBlog er
gone bye, bye
og jeg installerer WordPress på mit theseus.dk domæne
1 kommentar:
Per Møldrup-Dalum
sagde ...
Det virkede altså og ret simpelt endda!
11:58 PM
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Det virkede altså og ret simpelt endda!
Send en kommentar