My musings over life in an IT World
Hej JacobNej, jeg fik aldrig prøvet QOOP. Jeg bruger Apples iPhoto og det er lidt for nemt ift. at bruge andre services.
Send en kommentar
1 kommentar:
Hej Jacob
Nej, jeg fik aldrig prøvet QOOP. Jeg bruger Apples iPhoto og det er lidt for nemt ift. at bruge andre services.
Send en kommentar