tirsdag, november 01, 2005

Papir eller saks bits

Her er et godt essay om det djævlske valg mellem papir og bits. Et valg jeg konstant vakler over og skiftevis falder til den ene side for derefter næste måned at befinde mig på den anden side.

Nu har jeg så indkøbt mig en moleskin notesbog som sammen med D*I*Y Planner og lidt bits and bytes i iCal skal hjælpe mig med at styre min uendelig komplicerede dagligdag.

Ingen kommentarer: