Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

lørdag, september 22, 2007

Det sejeste sprog

Det sejeste computer sprog er Lisp og det har brug for et link til en virkelig god introducerende tutorial: 
http://www.gigamonkeys.com/book/
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 22:59
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2007 (2)
    • ▼  september (1)
      • Det sejeste sprog
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.