Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

torsdag, september 08, 2005

AppleScript

Jeg har på det seneste leget lidt med AppleScript og det er godt nok anderledes end andre computersprog som jeg har leget med.

Nå, men nu ønsker jeg mig så denne bog:


"AppleScript : The Definitive Guide (Definitive Guides)" (Matt Neuburg)

Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 23:23
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ▼  september (8)
      • Google in Space...
      • Kaj og Andrea
      • Google
      • Making coffee for free
      • Min datter Frida
      • Test af iPhoto integration
      • AppleScript
      • Blogger og Mac
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.