Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

fredag, september 30, 2005

Google in Space...

Digital Media Asia: News - NASA, Google to collaborate on 'entrepreneurial space industry'
Uha, det er fedt at Googles penge nu også går til NASA. Det lyder dog lidt sci-fi at Google og NASA's samarbejde også skal koncentrere sig om bio-info-nano convergence. Rent Gibson!
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 10:26
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ▼  september (8)
      • Google in Space...
      • Kaj og Andrea
      • Google
      • Making coffee for free
      • Min datter Frida
      • Test af iPhoto integration
      • AppleScript
      • Blogger og Mac
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.