Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

fredag, september 30, 2005

Kaj og Andrea


Kaj og Andrea
Originally uploaded by Per Dalum.
En god ting ved at få en datter er at ens egen barndom atter dukker op i bevidstheden. I øjeblikket er min datters favorit bamser Kaj og Andrea og de er jo sjove at lege med og alve stemmer til.
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 10:16
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ▼  september (8)
      • Google in Space...
      • Kaj og Andrea
      • Google
      • Making coffee for free
      • Min datter Frida
      • Test af iPhoto integration
      • AppleScript
      • Blogger og Mac
    • ►  august (1)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.