Per D's Blogger blog
My musings over life in an IT World
fredag, september 30, 2005
Kaj og Andrea
Kaj og Andrea
Originally uploaded by
Per Dalum
.
En god ting ved at få en datter er at ens egen barndom atter dukker op i bevidstheden. I øjeblikket er min datters favorit
bamser
Kaj og Andrea og de er jo sjove at lege med og alve stemmer til.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar