torsdag, juli 28, 2005

Google Earth

Google Earth ser meget smpændende ud og jeg tror at det bliver en del af pervasive Google i fremtiden.

Får nogle år siden tog jeg dette billede i Glacier Park i Montana



En hurtig manuel placering i Google Earth gav mig dette billede af samme sted



Det er da lidt sejt? Hvis man har en nogenlunde hurtig computer med et nyere grafikkort, er der timevis af leg gemt i Google Earth. Endnu smartere, så kan alle selv lægge deres fotografier ind i programmet så andre kan se hvor de er taget eller hvis man har et luftfoto af sit hus, kan dette også indlægges oven i Googles sattelitfotos. Lur mig om ikke dette bliver det helt store hit i år.

Nu mangler jeg bare at Google frigiver den lovede Mac version!

Ingen kommentarer: