Jeg er næsten lige kommet hjem fra en tur op i de norske fjelde sammen med Jess og Torben. Turen gik denne gang til Briksdalsbræen, Brendalsbræen, Haugesbræen og fjeldene der omkring. Vi fløj der op og havde en lille uge at vandre i.
Turen var i høj grad aktiv ferie og vi var til tider fuldstændig smadrede, men kom dog for det meste ovenpå igen.
Turen gik igennem alle de typer landskab Norge har (næsten). Vi vandrede i skove, på snesletter, på gletchere. Klatrede på klippe for at komme frem til Brendalsbreen, steg næsten 1000 højde meter for at kommer over Olden Skarret som er et bjergpas mellem Briksdalen og Haugesdalen.
Nyd billederne :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar