tirsdag, juli 26, 2005

Tur til Nigardsbreen


Digging a camphole
Originally uploaded by Per Dalum.
Jeg har nu fået lagt et par fotografier fra en tur til Nigardsbreen op på det store net. Billederne er fra en tur til denne bre som Torben, Jess og jeg var på i januar måned 2001. Vi kørte der op i snestorm og måtte køre en omvej på grund af lukkede veje i Norge. Denne omvej bragte os nord om hele Jostedalsbreen! Sikken en tur, men vi nåede frem og fik nogle gode dage på Nigardsbreen og de omkring liggende bjerge.

Ingen kommentarer: