Per D's Blogger blog

My musings over life in an IT World

tirsdag, juli 26, 2005

On The Road — USA 1998


On The Road
Originally uploaded by Per Dalum.
I maj måned 1998 tog jeg helt over til USA for at hente min kæreste Mathilde hjem og samtidig rejse lidt rundt i dette land. Vi var dog mest i Montana og nabostaterne. Vi sluttede af i San Franscisco og Los Angeles. Dette er nogle få billeder fra denne tur.
Indsendt af Per Møldrup-Dalum kl. 22:18
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom)

Om mig

Mit billede
Per Møldrup-Dalum
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ►  2010 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2007 (2)
    • ►  september (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2006 (4)
    • ►  august (2)
    • ►  marts (1)
    • ►  februar (1)
  • ▼  2005 (24)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (8)
    • ►  august (1)
    • ▼  juli (8)
      • Google Earth
      • Tur til Briksdalsbræen
      • Batman Begins (2005) (spoiler)
      • On The Road — USA 1998
      • Tur til Nigardsbreen
      • Online opbavaring af bookmarks: Spurl.net 1.0
      • Danish Island Peak Expedition 1999
      • Solbærtærte
    • ►  juni (1)
    • ►  februar (2)
  • ►  2004 (25)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (12)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (4)
Simple tema. Leveret af Blogger.