Nu hvor vi har købt hus følger der jo en have med og en have kan give et udbytte, hvis man behandler den ordentligt. Indtil nu har vi høstet rabarber, solbær og hindbær. På billedet ses den første kage lavet af egne produkter og den smager himmelsk :-)
Desværre tog fuglene alle vores jordbær, men til gængæld ser det ud til at vi får en flot vindruehøst senere på året. Også blommetræet, pæretræet og det ene æbletræ ser ud til at give et godt afkast, så der bliver sikkert mange tærter af forskellig slags til vores gæster :-)
2 kommentarer:
hej Per, din tærte ser meget delligkat ud hvad med en opskrift.
Hilsen martensen@webnetmail.dk
Hej per,den ser meget delikat ud din tærte, hvad med en opskrift.
Hilsen Bent Martensen.
martensen@webnetmail.dk.
Send en kommentar